2009/12/18

Zaczynamy!
















Jeśli dostaliście się tu w inny sposób niż przez www.popielarczyk.net to pragnę poinformować, że nowa wersja mojej strony już jest!
Znajdziecie na niej kilkanaście fotografii, które mają wspólny mianownik: miłość. Są to zdjęcia par, które zaufały mi i postanowiły zlecić uwiecznienie ich dnia ślubu.
Jeśli zainteresowało Was to co tam zobaczyliście i macie w związku z tym jakiekolwiek pytania. Piszcie śmiało na info@popielarczyk.net

Kilka słów o blogu.
Zacznę od tego, że blogi są fajne i zawsze chciałem mieć swojego. Mam nadzieję że będziecie zaglądać tu często, a ja postaram się za każdym razem zaskakiwać Was nowym wpisem.
Znajdziecie tu wszystko to co z jakichś powodów nie znalazło się na www.popielarczyk.net
Będą moje aktualne produkcje, tak zwane "extras" i "behind the scenes", oraz wszystko to co dotyczy mojej działalności w obrębie fotografii ślubnej.

Pozdrawiam
 Łukasz Popielarczyk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz